حدیث روز

نماز با شکوه و وحدت آفرین جمعه

نماز جمعه این هفته در مسجد جامع صادقیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد وحیدی اقامه شد. وی در خطبه اول با استناد به فرموده پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و خطبه ۸۳ نهج البلاغه بر استفاده از فرصت عمر تاکید کرد. خطیب جمعه صادقیه یکی از فرصت‌های خوب برای بازگشت […]

اشتراک گذاری
17 بهمن 1400
308 بازدید
کد مطلب : 9035

نماز جمعه این هفته در مسجد جامع صادقیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سید جواد وحیدی اقامه شد.
وی در خطبه اول با استناد به فرموده پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم و خطبه ۸۳ نهج البلاغه بر استفاده از فرصت عمر تاکید کرد.
خطیب جمعه صادقیه یکی از فرصت‌های خوب برای بازگشت به خدا و جلا دادن روح و جان را ماه رجب دانسته و این ماه را ماه استغفار، توبه و قرار گرفتن در مسیر نسیم رحمت الهی خواند.
ایشان در خطبه دوم با اشاره به ولادت امام باقر علیه السلام آن حضرت را بهترین الگو برای استفاده از فرصت دانست و افزود امام باقر با استفاده از نزاع بنی امیه و بنی عباس دست به تأسیس دانشگاه بزرگ معارف اسلامی زد و بسیاری از بزرگان مذاهب از این دانشگاه بزرگ بهرمند شدند.
وی با اشاره به شهادت امام هادی علیه السلام در سومین روز از ماه رجب تشکیل سازمان وکالت و مبارزه با غالیان را از نقاط برجسته دوران امامت آن حضرت بیان کرد.
خطیب جمعه صادقیه از دیدار علماء با فرستادگان رهبری امارت اسلامی گفت و اضافه کرد که در این دیدار دغدغه های جامعه شیعه مخصوصا در حوزه تأمین امنیت مراکز دینی و افراد جامعه به فرستادگان حکومت گوشزد شد.
حجت الاسلام والمسلمین سید جواد وحیدی یاد و خاطره مرجع عالیقدر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی اعلی الله مقامه را گرامی داشتند و به خدمات ارزنده آن فقید به حوزه های علمیه و جهان اسلام اشاره کرد.
در پایان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه این انقلاب را انفجار نور و راه و خط جدیدی در حمایت از مستضعفان و مبارزه با طاغوت و استکبار دانست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *