حدیث روز

دومین اجتماع «زنان فاطمی، یاوران مهدوی» برگزار شد.

همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا س دومین اجتماع سالیانه “زنان فاطمی یاوران مهدوی” از سوی بخش خواهران مرکز مهدویت هرات برگزار شد. در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از خواهران در مجتمع فاطمیه هرات برگزار شده بود حجت الاسلام والمسلمین وحیدی مسئول مرکز مهدویت به بیان شاخصه های […]

اشتراک گذاری
05 بهمن 1400
68 بازدید
نویسنده : مدیر کل
کد مطلب : 8946

همزمان با ولادت با سعادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا س دومین اجتماع سالیانه “زنان فاطمی یاوران مهدوی” از سوی بخش خواهران مرکز مهدویت هرات برگزار شد.

در این اجتماع که با حضور جمع زیادی از خواهران در مجتمع فاطمیه هرات برگزار شده بود حجت الاسلام والمسلمین وحیدی مسئول مرکز مهدویت به بیان شاخصه های الگو خوب پرداخت.

ایشان الگوی خوب و الگو گیری خوب را الگوی متوازن ، عمیق دانسته افزود: اگر مدل و الگو فقط در یک جنبه موفق باشد نمی تواند الگوی مناسبی باشد.
فاطمه زهرا سلام الله علیها در عین این که زن عابده و زاهده ی بود همزمان همسر خوب ، مادر خوب، مدافع شایسته ارزش ها و مدافع باور های خود نیز بود.

مسؤل مرکز مهدویت با اشاره به نقش آفرینی حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها در جامعه بیان داشتند: آن حضرت نسبت به افراد نیازمند جامعه بی ‌تفاوت نبوده بلکه آنچه که خودش نیاز داشت ایثارگرایانه به نیازمندان عطا می نمود آن حضرت تلاش زیادی جهت ارتقاء علمی زنان جامعه نمود.

در ادامه ایشان به شاخصه‌های زن فاطمی پرداخته افزودند: زن فاطمی برخوردار از حیاء و عفت، همدل و هماهنگ با همسر و خانواده، دور از تجمل گرائی، تلاشگر در جهت اداء مسئولیت های اجتماعی و مبارز با ضد ارزش های جامعه اسلامی است.
دکتر وحیدی با تاکید بر این که لازمه یاور مهدوی شدن، «فاطمی زیستن» است، از خواهران خواست با مطالعه عمیق زندگی فاطمه زهرا سلام الله علیها سبک زندگی خود را با سبک زندگی صدیقه طاهره هماهنگ کنند.

حجت الاسلام وحیدی در بخش پایانی سخنان خود از بخش خواهران مرکز مهدویت هرات در برگزاری این اجتماع بزرگ قدردانی کرد.

قابل یاد‌آوری است که در طی این جلسه با هدف ترویج فرهنگ فاطمی نمایشی زندگی آن حضرت توسط خواهران با سرپرستی سرکار خانم آخندزاده، مداحی توسط سرکار خانم حیدرپور و ارائه گزارش فعالیت های مرکز مهدویت توسط سرکار خانم زندی مسئول بخش خواهران این مرکز اجراگردید.

گزارش تصویری از برنامه:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *